identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Jednym z wielu sposobów kreowania wizerunku firmy jest przemyślana identyfikacja wizualna. Identyfikacja wizualna to całość symboliki, charakterystyczna grafika, odpowiadająca ściśle określonej specyfice firmy, jej tożsamości, branży i działaniu.

Dlatego też tożsamość wizualna to określony zestaw system cech, dzięki któremu firma jest rozpoznawalna w otoczeniu i odróżniana od konkurencji. Stanowi ona nieodłączny element każdej firmy bądź organizacji, którym może w całości zarządzać.

identyfikacja wizualna

Na system identyfikacji wizualnej składają się:

- symbol firmy (znak i logotyp firmowy),
- kolory firmowe,
- symbole dekoracyjne,
- typografie dekoracyjne,
- druki firmowe (papier, koperty, dokumenty i inne),
- identyfikatory pracowników,
- stemple,
- materiały reklamowe,
- materiały drukowane dla celów public relations ,informatory, ulotki, broszury,
- wystrój stoisk targowych,
- aranżacja wnętrz siedziby firmy oraz wygląd otoczenia,
- tablice i tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe,
- opakowania.

 

powrót
viagra